Громадські приймальні

SONY DSCРегіональна громадська приймальня Міністра оборони України (м.Львів)

Керівник: майор юстиції Сибірякова Алла Валеріївна

Члени громадської приймальні:
•   полковник запасу Кудінов Юрій  Васильович, член  Всеукраїнського Союзу громадських об’єднань учасників бойових дій ветеранів військової служби та правоохоронних органів “Всеукраїнський Союз”.
•    Герасімов Богдан Васильович, член Всеукраїнської громадської  організації  “Об’єднання ветеранів розвідки України”.
•   старший прапорщик запасу Кошеляєвський Олексій Борисович, відповідальний секретар Львівської обласної Організації ветеранів Афганістану Української Спілки ветеранів Афганістану.
•    Муртазіна Ганна Васильовна, член Організації солдатських матерів України у м. Львів.

Працює у вівторок і четвер з 10.00 до 17.00.

Телефон “гарячої лінії” (032) 260-27-20. Адреса: м. Львів, вул. Івана Франка, 25

*********

Регіональна громадська приймальня Міністра оборони України (м.Рівне)

Керівник – майор юстиції Савчук Володимир Олександрович

Графік прийому громадян:
1. Прийом громадян за загальними питаннями — вівторок, четвер 10.00-18.00, перерва з 13.00-14.00.
2. Надання юридичних консультацій — вівторок, четвер 10.00-18.00, перерва з 13.00-14.00.
3. Робота «гарячої» телефонної лінії громадської приймальні: щоденно крім суботи та неділі 09.00-18.00, перерва з 13.00-14.00.

Члени громадської приймальні:
1. Матвійчук Анатолій Олександрович — голова Рівненської обласної громадської організації «Спілка офіцерів України»;
2. Ковальчук Олександр Іванович — голова Рівненської обласної ради організації ветеранів України;
3. Ражик Микола Панасович — голова обласної організації Української Спілки ветеранів Афганістану в Рівненській області.

Контактний телефон: тел-факс (0362) 26-97-81 та електронна адреса rgpmilrovk@ukr.net // Адреса: м. Рівне, вулиця Грабник, 4

*********

Регіональна громадська приймальня Міністра оборони України (м.Ужгород)

Керівник — майор юстиції Усов Андрій Олександрович.

Графік прийому громадян:
— вівторок, четвер 09.00-17.00, перерва з 13.00-14.00.
— в інші дні можна звертатися щоденно, крім суботи, неділі та святкових днів з 9.00 до 18.00 за телефоном «гарячої лінії»: (03122) 2-06-73.

Члени громадської приймальні:
– підполковник Боклах А.І. – начальник відділу соціального забезпечення Закарпатського ОВК;
– майор Невеселий П.І. – старший офіцер групи по роботі з особовим складом та громадськістю Закарпатського ОВК;
– Марчишак М.М. – голова громадської організація «Спілка учасників бойових дій в антитерористичній операції м. Ужгород «Побратими України м. Ужгород»  (за згодою);
– Касим Н.В – представник Закарпатської обласної громадської організації «Жіноча сила».

Контактні телефони: (0312) 67-20-67 або (03122) 2-06-73 // Адреса: м. Ужгород, вул. Бородіна, 22.

МЕТА СТВОРЕННЯ

Регіональні громадські приймальні Міністра оборони України створені з метою підвищення рівня довіри і підняття іміджу Збройних Сил України та для роботи із зверненнями громадян до Міністра оборони України.
У своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України “Про звернення громадян”, “Про доступ до публічної інформації”, наказом Міністра оборони України від З грудня 2005 року № 722 “Про затвердження Інструкції про організацію розгляду звернень та проведення особистого прийому громадян у Міністерстві оборони України та Збройних Силах України”, наказом Міністерства оборони України від 24 липня 2012 року № 490 “Про затвердження Інструкції про забезпечення доступу до публічної інформації в Міністерстві оборони України та Збройних Силах України”, іншими нормативно-правовими актами.

ЗАВДАННЯ

Посадові особи, які здійснюють прийом осіб у регіональній приймальні, надають в межах компетенції, роз’яснення особі щодо порушених питань, та/або надають допомогу (на прохання особи) у написанні письмового звернення. Питання, з якими звертаються особи, за можливості, вирішуються під час прийому в день їх звернення з урахуванням часу роботи Регіональної приймальні.
Якщо вирішити порушені особою питання безпосередньо на прийомі в Регіональній приймальні неможливо, посадова особа надає допомогу в написанні письмового звернення та перевіряє його на відповідність вимогам Закону України “Про звернення громадян”. Зазначене звернення негайно надсилається до Відділу розгляду звернень та прийому громадян Міністерства оборони України електронною поштою (факсимільним повідомленням).
Якщо розв’язання питання, з яким звернулася особа, не належить до компетенції Міністра оборони України, то посадова особа, яка здійснює прийом у Регіональній приймальні, пояснює особі, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи слід звернутися для вирішення питання і, за можливості, надає в цьому допомогу (дає адресу, номер телефону тощо).

 

 

Залишити коментар